Sabtu, 27 Disember 2008

::. MoRe AkMaL's PhOtOs .::

Bismillahirrahmanirrahim...

Smoothie strawbery made from,buah strawbery+jus mangga+homemade yogurt..breakfast Akmal & ibu...yummm!

sorang 1 gelas...

Akmal mula dulu..Bismillah..

strawbery nak cucuk mata...

berkerut Akmal cuba nak mengelak strawbery tu..haha

"Ibu, amikla strawbery ni...menyibukla..." , kata Akmal

ok sambung balik....ibu dah ngap strawbery!

10 markah untuk smoothie ni!!!

gamba control macho!heh heh heh...

tgk burung kat tingkap tu...

Akmal berdiri sebelah tong air...dulu same je tingginya..
skrg dah lebih tinggi dari tong..hehehe...

Kami kat sini tak guna air paip untuk tujuan masak dan minum tapi guna air mineral ni..tong besar ni 5 riyal setong....nape ek...aku pun tak tahu sebab ape air paip tak leh guna untuk masak dan minum...tapi yg aku tau (dgr2 aje ni..tak pasti) air paip kitaorg ni ditapis terus dari laut...so air ni tak leh la nak guna untuk tujuan memasak & minum...Masa mak aku dtg umrah thn lepas,sempat jugala dia duduk kat umah aku selama 10 hari...pelik sgt mak aku bila aku kata takleh guna air paip untuk masak dan minum...hehe..yg bagusnya air paip kat sini sebenarnya free..hehhee...tapi mcm tuan umah kitaorg ni dia kenakan jugala bayaran untuk air paip yg diguna..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...