Sabtu, 27 Disember 2008

::. AkMaL .::

Bismillahirrahmanirrahim...

Alahai...spek mata aku hilangla...so takleh nak ngadap laptop ni lame2..kang sakit lain pulak yg dtg...so hari ni post gambar2 Akmal jela ek...ntah manela agaknya spek aku tu..dah 2 hari tak kalihatan..habis dah sume tempat aku geledah tapi batang hidung pun tak nampak (spek ade btg hidung ke,heh heh heh)...ntah2 spek mata aku ni akan menerima nasib yg same mcm senduk kayu dan penyepit makanan aku...Akmal main2,pastu tak jumpa dah sampai skrg, pelik ek..kat manela agaknya barang2 yg Akmal main tu.(suka hati je aku menyalahkan Akmal,hahaha..)

Akmal tolong vakum umah...

sekejap aje dah penat...hehehe

tgk tv...

tgk tv stail kagum...hahaha

pandang ibu...klik!

4 ulasan:

ummutasneem berkata...

ibu akmal... tak jalan2 ke..?ayah akmal busy bawa ziarah?

UmmuAkmal berkata...

heh heh heh...nak jln2 ke mane ek...paling jauh pun ke Jiyan ajela...

drnurizah berkata...

spek mata dah jumpa dah? hehehe

UmmuAkmal berkata...

fuhh..lega tul dah jumpa spek mata..hehe..jumpa dlm beg plastik yg di bawak ayah akmal gi ziarah...bengot2 dah spek tu jadinya..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...