Ahad, 23 November 2008

~Kisah Seminggu~

Bismillahirrahmanirrahim...

Seminggu blog menyepi, tarak post baru..bukan krn malas..tapi kami sefamily diserang demam selsema, batuk dan yg sewaktu dengannya..huhu...alhmdulillah skrg dah beransur pulih, cuma saki baki penyakit masih ada. Akmal, hingusnya masih meleleh, kdg2 susah dia nk tido malam sebab bernafas melalui mulut...merah2 pink hidung Akmal aku kerjakan..hehe..kadang2 korek pakai cotton buds. Sekarang nampak cotton buds je dia dah nangis meraung2..hehehe..pobia tul dia..

Oleh kerana tak sihat, seminggu jugak aku off mengaja..huhu...tak larat tul..siangnya kena melayan karenah Akmal yg jugak tak sihat,pastu dkt2 nk maghrib je mesti bateri aku dah off,hehe...takde kederat nk ngajo..Memang aku tido je lepas solat maghrib. Pastu nanti abang kejut suruh bangun makan. Keja makan fast food je! walaupun sakit selera tak hilang.Akmal pun same! hehe..baru je maghrib semalam mula ngaja balik. Aku ingat tak datang dah anak2 murid aku ni. Semalam pun hampir2 isyak si Rawiyah datang. Banyak jugak yg kena update homework dia..hehe..

Petang sebelum demam, kami gi Jiyan (Giant)..beli barang sikit yg susah nk cari kat supermarket dkt2 umah ni. Kalau kat Jiyan tu banyak sikit pilihan, so bole la nk bandingkan harga..jadi pengguna bijak la konon.. Mase tu Akmal dah mula meleleh2 hingusnya..bersin pun berkali2..tapi keluar jugakla sebab dah plan..aceli plan ni dh bertangguh2..hehe..sebelum kuar sempat chatting ngan Izah tanya nk bg Akmal ni ubat ape..beli barang sikit je, duduk kat sini ha yg lame..Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Ini family section..nampak tak ade cermin tu..
ada lagi 1 section tp open, utk yg tak bawa family..
walaupun kedua2 section ni dlm 1 kawasan tak akan 
nmpak org kat section lg satu sebab ade penghalang..

Ini family section, disebalik dinding hijau tu single section


Strawbery cheese kek, hazelnut hot Chocolate with
cream topping and karemel sauce , Cuppucino with
cream..yummy!!

Cheeeezy cheese cake!
unbelievably delicious and unbelieveably expensive!
SR 17 per slice..huyyyooo!!

Akmal tolong letak sukkar dlm hot chocolate ibu!
rajin Akmal..muah!!


Akmal tolong kacau air pulak..
dah letak sukkar mestila nk kacau pulak kan?..


hmm...hmm...ibu ni sibuk2 nk amik gambar.
Akmal tak sabo dah ni...

Akmal mamam cheese kek!
YUM-MO!!!

Kesimpulannya aku amat berpuas hati dpt mkn cheese kek walaupun reganya buat aku telan airliur seperti menelan seketul batu..huhu... Musti nk kena belajo nanti!! Balik umah, aku dah tak mkn mlm, sebab dah consumed banyak sgt kalori kat Starbucks ni..huhu..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nice Story.Delicious.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...