Ahad, 9 November 2008

~AkMaL DeMaM..


Bismillahirrahmannirrahim...
Huh, seronoknya hari ni dpt freetime sikit utk update blog.hehe... Bukannya sibuk buat ape pun, tp melayan karenah Akmal yg diserang demam. Alhamdulillah skrg Akmal dh sihat, cuma perangai manjanya tak hilang2, asyik nk melekat je ngan ibu dan ayah. Kadang2 tak semena-mena Akmal menangis..hmm...
 kat sebelah ni gamba Amal mase mlm lepas kena cucuk. Dah mula merengek2, badan pun dah mula panas...siannya Akmal...

 













Ini pulak gamba peha Akmal yg ditampal...huhuhu
Hari KHAMIS yg lepas Akmal gi cucuk (vaksin). Aku mcm biasala...memang tak ikut.hehe...ramai yg pelik bila aku ckp aku tak ikut. Sebabnya aku tak sanggup tgk Akmal meronta2 menangis mase nurse pegang nk cucuk dia. Mase cucuk yg lepas besalin tu pun aku menangis tau! hehe...Bukan nk kate cucuk aje, dulu mase Akmal baru umor beberapa minggu, dia sedu pun aku leh mengalir air mata..hehe..ntah ape2 ntah aku nih..kelakar je kalau diingat2kan balik... 
kat sebelah ni resit cucuk Akmal. Selalu kena SR 200, tp ni ade diskaun 20 riyal,hehe alhmdulillah...kalau pegi waktu perkhidmatan pagi ade diskaun 50%,tp on that day abang sibu la pulak,so pegila lepas asar..
InsyaAllah ini adalah cucuk vaksin Akmal yg terakhir kat Madinah ni (untuk 18 bulan). Yg akan datang ialah cucuk untuk 4-6 tahun, pada mase tu Akmal dh berada di Malaysia..hehe



2 ulasan:

drnurizah berkata...

Alahai, ciannye akmal..sedih plak mak cik dengar...miss u akmal..semoga cepat sehat dan aktif macam biasa..

UmmuAkmal berkata...

alhmdulillah izah,sehat dah akmal...cuma kuat merengek dlm proses nk sembuh sepenuhnya..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...