Ahad, 12 Julai 2009

Tag lagik!!!

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikumwarahmatullah..

Amboi2, siap sound2 aku yer suh siapkan keja umah..yela aku dah buat ni..entry aku pun bnyk yg draft2 aje tau..aku jawablah gak tag ni cpt2 pasal dah kena sound kan..haha..

1. How many kids do u have? Is it a boy or a girl?
yg dah boleh lari2 main bola sepak secara live, sorang...yg main guling2 dlm perut sorang..hihi
2. Planning to have another one?
yupp! dah masuk 7 bulan skrg ni..
3. His name & the meaning in Islam?
Mohamad Akmal, maksudnya yg terpuji dan sempurna
4. Who gave the name?
hmm...aku mmg bg exclusive right pd abang untuk pilih
nama anak pertama nih..so
aku mmg taktau pun nama bakal anak masa tuh sampailah 1st time aku dpt pegang baby lepas operation..
5. Where did u get the idea to give that name?
Ntahla ekk..tak penah pulak tnya kat abang dari mana dia dpt idea nak bg nama Akmal ni..ntilah tnya dia balik..skrg dia tgh gi kelas..huhu..
6. If u were granted another baby, what would u name him/her?
Anak2 yg baru dilahirkan kan sunnah diberikan nama pada hari ke 7, jadi korang kenalah tunggu sampai baby lahir yer..hehe
7. If u have more than 1 kids, what's the gap of their age?
ideal age mestilah selang 2 tahun kan..rasa puas hati dpt brestfeed anak sampai umur 2 tahun..tapi rezeki jika Allah bg, tak patut ditolak..huhu..
yg paling penting mestilah bergantung pd tahap kesihatan aku sebab mengandung dan besalin bukan 1 tugas mudah.
8. The next one...would u prefer a boy or a girl? Why?
Honestly..tak kisah pun boy or girl..dan oleh sebab itu, kami sama2 buat keputusan taknak tau gender baby ke 2 ni..hihi
9. What are the similarities between u & ur kid?
hemm..nak kater camner kan..dah anak ayah..takde similarity lansung Akmal dan ibu..Akmal sebijik sebijon mcm ayahnya..mak mentua pun ckp Akmal mmg sebijik cam abang masa kecik2 dulu..huhu..
10. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...