Rabu, 1 Julai 2009

Tak Balik Cuti

Bismillahirrahmanirrahim...

Minggu peperiksaan telah pun berlalu..
Keputusan peksa juga telah keluar...
Maka dgn hati yg riang dan gembira, beransur- ansur pelajar University Islam Madinah pulang ke tanah air tercinta..
Pulang untuk bertemu dgn keluarga, sedara-mara, dan ada yg akan mendirikan rumahtangga bersama insan tercinta..ewah2, mcm pantun la pulak..hahaha

Tahun ni, abang membuat keputusan utk tak balik Malaysia..sebab ape ek?sebab katanya nti dia tak tahan rindukan si budak Mamal ni..tgklah tu, aku sudah menjadi buah hati no 2 sejak kelahiran Akmal..huhuhu...ape nk buat...puaslah aku memujuk suh dia balik, tapi tak berjaya jugak..

Oleh kerana abang tak balik, kenalah kami menyusahkan mak-mak kitaorang untuk hantar barang2 keperluan sikit..yelah, dah namanya mengirim kan..takkan nak nyusahkan org bwk sampai 1 beg besar pulak..huhu..jadi kenalah kirim sikit2..

Setinggi-tinggi terima kasih kpd ;
1) Imah serta mak dan abahnya..kerana tolong bwk lada kering dr Malaysia..harap2 beg Imah tak berbau cili lah yer..hehe..perhatian kepada sesapa yg nak bermastautin di sini, yg suka mkn sambal, bawak stok lada kering siap2 taw! cili kering sini tersangatlah pedas, nanti korang rajin nak masuk toilet..hahaha

2) Pakcik Malik (sepupu ayah) bersama isteri dan anaknya..oleh krn kesuntukan masa, tak dpt berbual2 panjang dgn mereka..semoga dpt berjumpa lg di Malaysia nti, insyaAllah..

3) Cik Tipah sekeluarga (kwn opis mak)..

get ready nak makan..
aku kan rajin kan?so masak kat kedai ajela..haha

ok..dah bole mkn..



Kepada mak-mak ku yg dikasihi dan dirindui...
Terima kasih yg tidak terhingga menhantarkan bekalan barang2 keperluan..
Terima kasih juga kpd yg terlibat semasa proses pembungkusan dan penghantaran..hehe
Aku kirim lada kering..bila sampai aje aku tgk lada kering tu dah siap dipotong-potong..aku hanya perlu rendam dan blender je..terharu dgn keperihatinan mak..
Aku kirim ikan bilis..bila sampai aje aku tgk ikan bilis dah dibuang kepala dan isi perut..terharu juga..

Semoga Allah menjaga dam merahmati kedua2 mak ku..amin...

3 ulasan:

imah berkata...

assalamualaikum akak..
ubat gigi najwa tetap interprem dlm gambar ye..hehe

UmmuAkmal berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mamanoa berkata...

uik..ko xbalik m'sia la ek..aperhal????kolid nk sambung master ker????
aku ingat ko da nk balik da....huhu..anak madinah gak la yg 2nd ni...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...