Khamis, 2 Julai 2009

Ulangtahun Perkahwinan

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikumwarahmatullah...

Ya! ulangtahun perkahwinan Suhaila nora & Mohamad Khalid hari ni..
Alhamdulillah sudah masuk ke tahun yg ke-3..

Mak - mak, abah dan ayah..doakanlah anak2mu ini semoga kami bahagia dan berkekalan..
Tima kasih kpd yg mengingati tarikh ni dan doakan untuk kitaorg..hehe

Aku suka tengok gambar kawin aku. selalu jugak aku tertanya2, agak2 muat lg ke tak baju nikah aku? pasal skrg aku sudah bertambah comel sikit dari masa mula2 kawin dulu, hahaha.. tak pelik Jenet kan?kan?kan? eh sape si Jenet ni?huhu..

Bukan tu aje, bila tgk gambar2 kawin ni aku rasa terharu sgt pada mak2, abah, ayah yg letih dan penat demi memastikan majlis bejalan dgn baik. Dan kpd arwah nenek, sepupu sepapat, makcik2 sedara mara sumer..terima kasih sgt2 krn menyumbang tenaga..sumbangan wang ringgit tu tak usahlah citer..semoga Allah membalas kebaikan mereka dgn sebaik2 pembalasan, amin..

Hai, rindu rasanya nak mkn nasik minyak org kawin nih..dgn lauk2nya..hehe..harap2nya bila kitaorg balik nanti adalah antara adik2 or adik2 ipar aku yg dah ready nak berumahtangga, hehe..nak rasa kemeriahan suasana majlis perkahwinan family terdekat..

kek yg nak dipotong masa kat umah aku..
kek ni sedap, ingat lps majlis habis nak ngap lagi,
cari2 tak jumpa. dah licin rupanyer!huhu..

kek cuppucino hantaran dari keluarga pengantin lelaki.
masa majlis sambut menantu (aku ler menantu tu, haha) kat Melaka takde kek
tapi pulut kuning 3 tingkat yg dihias dgn sgt cantik sekali!
very2 creative!!

2 ulasan:

hallum berkata...

assalaumaualikuma akak..
mengimbau kembali kenangan ye..hee
semoga berbahagia selalu ('',)

UmmuAkmal berkata...

waalaikumsalam..
hehe, suka tgk gamba..bnyk kenangan..mekaseh imah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...