Rabu, 3 September 2008

2 TAHUN...RAMADHAN KALI KE-3

Alhamdulillah Allah panjangkan usiaku untuk menikmati ramadhan buat kali yg ke-3 sepanjang 2 tahun aku berada di bumi suci ni...RAMADHAN KAREEM....aku belum sempat lg nk ucapkan selamt berpuasa pd mak,abah,mak,ayah,adik beradik sume..(huhuhu apela aku nih)Hr ni dah masuk 3 ramadhan..puasa mcm biasa aje...cuma yg seronok sgt sebab dpt duduk semeja berbuka dgn abang dan buah hati tersayang kami..si tecit akmal..ramadhan tahun lepas akmal terbaring je dlm mamalove (bangku baby separuh duduk,aku dgn abang bg nama tu) hehehe....tp kali ni, akmal pun turut sama menyibukkan dirinya di atas meja..tp bukan nk makan pun,cuma sibuk nk main2 makanan yg terhidang atas meja..melilau-lilau (eh betul ke ayat ni?ah,belasah ler) mata akmal tengok mangkuk mane yg nk diterkam untuk jd mainan dia...
latest news....zaujah amin,sahabat baru yg di nanti2 ketibaannya di madinah ni diberitakan telah besalin tak cukup bulan...baru 7 bulan...aku sefamily doakan semoga ada kebaikan di sebalik penangguhan mereka ke sini...Allah Maha Mengetahui...

1 ulasan:

Anastácio Soberbo berkata...

مرحبا ، انا احب بلوق.
فقط أكتب ما يمكن ان يترجم.
أ الحضنه من البرتغال


Hello, I like this blog.
Sorry not write more, but my English is not good.
A hug from Portugal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...