Khamis, 15 Januari 2009

** AkMaL bErSiLaT kE? **

Bismillahirrahmanirrahim...


video

Akmal buat ape ntah ni..mcm bersilat pun ade, mcm lepaskan tension pun ade jugak..hehehe...lokasi kejadian agak semak kerana aku malas nak kemas..hahaha..precious moment macam ni agak susah nak direkod skrg sebab Akmal lebih suka jadi cameraman dan keja belakang tabir dari jadik model!kuang,kuang,kuang...ni aku amik dari jauh aje,pastu bila dia dh sedar telatahnya dirakam, terus dtg terkam ibu,hehe..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...